درباره جیسون استاتهام، بازیگری که ویدئویش این روز‌ها حسابی فراگیر شده است

ببینید | سریع و درست!

این روز‌ها اگر اقدامی حمایتگر از سوی چهره‌های مشهور جهان صورت می‌گیرد با وجود سکوب رسانه‌ های غربی به دست انسان – رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازدیدی میلیونی می‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۵۶۷
تعداد بازدید : 119

شاید چنین تصور شود که این کار از سوی آن‌ها و با وجود شهرت فراگیرشان چندان اهمیتی نداشته باشد، اما وقتی بدانیم همین اظهارات و اعمال گاه به گاه آن‌ها در حمایت از فلسطین چه هزینه‌های بزرگی برای آن‌ها به همراه دارد ارزش کار آن‌ها را دوچندان می‌کند.

یکی از تازه‌ترین این ستاره‌های سینمایی جیسون استتهام بازیگر آمریکایی است که به شکل قابل توجهی این حمایت را از خود نشان داده است. در ویدئویی که از او در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده او پرچم فلستین را روی خودرو خود نصب می‌کند و در کمال خودنسردی در خیابان‌های آمریکا تردد می‌کند. کاری که حسابی به مذاق آزادی‌خواه‌های آمریکایی هم خوش آمده است و البته موجبان نگرانی و عصبانیت لابی صهیونیست در این کشور شده است. 

استاتهام در حال حاضر یکی از متمول‌ترین بازیگران سینمای جهان است و می‌توان گفت فیلم کم‌فروش در کارنامه کاری‌اش کمتر به چشم می‌خورد. بدیهی است که هنر رزمی‌کاری او و البته تخصص و علاقه‌اش در ورزش‌های رزمی بدانیم که او را باید در نقش‌های بزن بهادر هالیوودی به یاد بیاوریم.

او برای بازی در فیلم‌های اکشن-هیجانی و ایفای شخصیت‌های سرسخت و خشن شهرت دارد. او به ورزش‌های رزمی کاراته، کیک بوکسینگ و وینگ، چون کونگ فو تسلط دارد و به‌طور معمول صحنه‌های رزمی را خود ایفای نقش می‌کند.

استاتهام عضو گروه بازیگران مجموعه فیلم‌های بی‌مصرف‌ها و سریع و خشن است. نقش‌های او به دلیل نداشتن عمق و تنوع مورد انتقاد قرار گرفته‌است، اما او به‌دلیل یکی از پیشگامان تجدید حیات فیلم‌های اکشن در طول دهه‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ مورد تحسین قرار گرفته‌است.

حرفه سینمایی او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۷ حدود ۱٫۵ میلیارد دلار فروش بلیت داشته که او را به یکی از پول‌سازترین ستارگان این صنعت تبدیل کرده‌ است.

 وی به مدت ۱۲ سال عضو تیم ملی شیرجه بریتانیا بود و بهترین نمایش خود را در سال ۱۹۹۰ در مسابقات شیرجه نیوزیلند انجام داد.

در سال ۲۰۱۵ دو موزیک ویدیو متعلق به دهه‌ ۹۰ به سرعت در دنیای اینترنت مورد استقبال قرار گرفته و مشهور شدند.

به جز آثار متعدد میلیاردی‌اش ۷ فیلم دیگر او فروشی بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار در سطح جهانی داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها